SELECT * FROM g_registres WHERE visible='s' AND amigable='assemblea-general-ordinaria-23-5-2026' AND (caducitat>#4/22/2026# OR caducitat IS NULL)

Assemblea General Ordinària per al 23/5/2026 | Federació Catalana de Ball Esportiu

Assemblea General Ordinària per al 23/5/2026

Convocatòria de l’Assemblea General Ordinària de la Federació Catalana de Ball Esportiu per al 23 de maig de 2026 a les 10:00 hores.


FEDERACIÓ CATALANA DE BALL ESPORTIU
CONVOCATÒRIA
ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA

De conformitat amb el que disposa l’article 35 dels Estatuts federatius, la Junta Directiva en reunió celebrada el 14 de juliol de 2025 acordà convocar Assemblea General Ordinària de la Federació Catalana de Ball Esportiu pel dia 23 de maig de 2026 a les 10,00 hores, en primera convocatòria, i en el seu cas, a les 10:30 hores del mateix dia, en segona convocatòria, per via telemàtica i presencial a la Seu de la FCBE en el carrer de Viladomat, 184-186 esc. A 1r 3a (Barcelona).

ORDRE DEL DIA:

  • 1. Nomenament per l’Assemblea de dos interventors per l’aprovació de l’acta, si s’escau, d’acord amb l’article 66 del Decret 58/2010, de les Entitats Esportives de Catalunya.
  • 2. Lectura de l’acta de la darrera Assemblea.
  • 3. Informe del President
  • 4. Examen i aprovació, si s’escau, la Memòria d’activitats de l’exercici juny-desembre 2025
  • 5. Examen i aprovació, si s’escau, de la liquidació de l’exercici econòmic vençut amb el tancament de balanç i compte de resultats del període juny-desembre 2025
  • 6. Examen i aprovació si s’escau, el Pressupost del període 2027
  • 7. Examen i aprovació, si s’escau, de les quotes de les llicències de la temporada 2027.
  • 8. Examen i aprovació, si s’escau del Calendari de competicions i activitats de la temporada 2027
  • 9. Propostes de la Junta Directiva (article 40è. f dels Estatuts).
  • 10. Propostes dels Clubs (article 40è.g dels Estatuts).
  • 11. Precs i preguntes.

Barcelona, a 17 d’abril del 2026

El President

Sr. Josep Maria Moreno Campos


NOTES.-

1ª. Dret d’informació.- D’acord amb l’art. 42è els assembleistes podran examinar la documentació que ha de ser sotmesa a l’aprovació de l’Assemblea General, sol·licitant-la a la FCBE quinze dies abans de l’Assemblea pel seu enviament per via telemàtica.

2ª. Interventors.- Prèviament a entrar a conèixer els punts de l’ordre del dia es procedirà al recompte dels assistents i a la designació de 2 interventors per aprovar l’acta per delegació de l’Assemblea General juntament amb el President i Secretari d´acord a l’art. 40 dels Estatuts.

document relacionat

la primera Federació de Ball Esportiu de l´estat

Federació Catalana de Ball Esportiu
C/Viladomat 184 - 186 Esc. A 1r. 3a.
08015 - Barcelona
Tel. +34 934.538.020
Fax +34 934.518.060
correu electrònic