COVID-19. Comunicat i informació de la SGEAF (14/07/2020)

FAQ’s i Infografía de la SGEAF

15/7/2020

COMUNICAT DE LA SGEAF (14/07/2020)

Comunicat, infografía i preguntes freqüents (FAQ’s)

La Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física (SGEAF) ha elaborat un document de preguntes freqüents (FAQS) i una infografia amb l’objectiu d’aclarir a la ciutadania i el teixit esportiu català els dubtes sobre la posada en marxa del Pla sectorial d’instal·lacions i activitats esportives per a l’etapa de represa. Els dos documents volen ser una eina pràctica que reculli les mesures que han de regir el desenvolupament de l’esport i l’activitat física en aquelles zones del territori que es troben en aquesta etapa i no tenen limitacions específiques.

Descarregar comunicat  (clicar)

En primer lloc, la SGEAF ha elaborat una infografía amb els criteris bàsics per realitzar la pràctica de tot tipus d’activitat física i esportiva que garanteixi el compliment de les distàncies de seguretat i les mesures d’higiene. També estableix les condicions en què s’han de celebrar les competicions i esdeveniments esportius, les activitats de lleure esportiu per a menors, les assemblees i reunions de les entitats, així com les mesures que cal adoptar en les instal·lacions esportives com les piscines.

COVID-19. Comunicat i informació de la SGEAF (14/07/2020) | Federació Catalana de Ball Esportiu

Descarregar infografía  (clicar)

En segon lloc, i arran de les nombroses consultes fetes per les entitats i administracions sobre aspectes concrets de la pràctica esportiva, l’executiu ha redactat un document de respostes a una trentena de preguntes freqüents sobre diversos aspectes, moltes de les quals han estat formulades en les reunions territorials que la SGEAF ha fet en els últims dies amb Ajuntaments, clubs, federacions, consells esportius, etc.

Descarregar preguntes freqüents (FAQ’s)  (clicar)

Per ampliar informació, podeu consultar el web de la SGEAF al web relacionat.

FCBE

web relacionat

la primera Federació de Ball Esportiu de l´estat

Federació Catalana de Ball Esportiu
C/Viladomat 184 - 186 Esc. A 1r. 3a.
08015 - Barcelona
Tel. +34 934.538.020